Długopis Strzykawka - śmieszne gadżety do szkoły
Długopis Strzykawka - śmieszne gadżety do szkoły
Takim gadżetem zaskoczycie pewnie niejednego nauczyciela. Śmieszne i użyteczne, tani gadżet, który zadowoli każdego.
Długopis w kształcie strzykawki ożywi każde biurko w biurze i rozbawi.
Na pierwszy rzut oka wygląda jak prawdziwa strzykawka z czerwonym
wewnątrz płynu. Długopis jest idealnym prezentem dla wszystkich lekarzy i
pielęgniarek.
• Wymiary: 13 x 1,2 x 1,2 cm
• Materiał: Plastik
• Kolor
napełnienia: czerwony
• Kolor tuszu: niebieski
Cena tego gadżetu nie przekracza: 3 zł!
Źródło tekstó i zdjęć: ceneo.pl


On zawsze robi furorę. Ogólnie sprzęt który ma nietypowy kształt np kość czy długopis strzykawka przyciąga oko. Więc takie rzeczy jako reklama to całkiem dobra sprawa zważywszy że nie jest taka droga. :)
OdpowiedzUsuńTakie długopisy to całkiem fajny gadżet :D. Też taki miałem. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńŚwietny gadżet! :) Ostatnio otrzymałem od jednej firmy długopis ekologiczny wykonany w całości z papieru, ale takiego jeszcze nie miałem w rękach! :)
OdpowiedzUsuńTakie oryginalne, śmieszne gadżety faktycznie są zapamiętywane przez obdarowanych. Sama kiedyś miałam taki długopis. Jednak nie każdemu wypada takie podarować. Przykładowo u mnie firmie ważni klienci dostają długopisy Parker, które są eleganckie i ładnie się prezentują. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńW dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i popularności aktywnego stylu życia, firmy coraz chętniej wykorzystują gadżety sportowe z logo do promocji swojej marki. Produkty te idealnie trafiają do szerokiego grona odbiorców, którzy cenią aktywność fizyczną, a ich użycie jest bezpośrednio związane z pozytywnymi emocjami i energią. Asortyment obejmuje szeroki wachlarz akcesoriów, takich jak bidony i shakery, ręczniki szybkoschnące, opaski fitness, torby sportowe czy odzież treningową. Tego rodzaju upominki są często wręczane podczas maratonów, eventów sportowych, akcji promocyjnych związanych ze zdrowiem lub jako element pakietu powitalnego w klubach fitness. Umieszczenie logo firmy na sprzęcie używanym podczas treningu gwarantuje widoczność w miejscach publicznych i buduje skojarzenie marki z dynamizmem i zdrowym podejściem do życia. Jest to szczególnie efektywna strategia dla firm, których działalność jest w jakikolwiek sposób powiązana z wellness, rekreacją lub aktywnościami outdoorowymi. Potencjalny klient widzi w tych gadżetach praktyczną wartość.
OdpowiedzUsuń